29 de Març de 2024
14:42
973 62 12 42
-
0
0 €

Xavi Gabriel

La Bruixa d´Or

Loteria Líder a Europa

 

 

La Bruixa d´Or és una marca reconeguda de Loteria, relacionada amb la Bona sort fundada per Xavi Gabriel l´any 1986.

Any rere any, La Bruixa d´Or ha repartit nombrosos premis i ha inculcat esperança, per valor de més de 3.207 milions d´euros a tot Espanya i a nivell internacional.

 

La Bruixa d´Or ha estat cas d´estudi per a diverses universitats i escoles de negocis, entre les quals ESADE, IESE, Harvard, Universitat Complutense de Madrid, UOC, Universitat de València,...

Xavi Gabriel ha rebut fins ara 50 premis, entre ells el Premi Nacional de Màrqueting 2011 a Espanya, pel qual Google va lliurar un xec reconeixent a La Bruixa d´Or com a primera empresa en Marketing a Espanya.

La raó del seu èxit rau en les contínues idees innovadores de Xavi Gabriel, emprenedor fet a si mateix, la seva genial manera de fer Marketing, en aquest cas amb La Bruixa d´Or, basat en Storytelling, que li va permetre diferenciar la seva marca.


La clau del nostre èxit rau en dos factors: en primer lloc, la història esperançadora darrere de La Bruixa d´Or; i en segon lloc, el nostre enfocament a aportar valor afegit als nostres productes i serveis, inclòs el marxandatge.

 

No hi ha pressa, només il·lusió

La especialitat de La Bruixa d´Or és repartir il.lusió

Frase de Xavi Gabriel

 


La Bruixa d´Or ha tingut un paper fonamental en la consolidació de la presència de Sort als Pirineus, ja que gent d´arreu d´Espanya ja coneix la ubicació del poble. Des de mitjans de la dècada de 1990, centenars de milers d´individus han vingut a descobrir el lloc de naixement de La Bruixa d´Or. Amb l´important influència que exerceix el turisme a la regió, la contínua i ininterrompuda adjudicació de premis notables ha associat el famós comerciant de loteria, La Bruixa d´Or, amb Bona sort, màgia, esperança i il·lusió.

 

La Loteria que més premis reparteix

 

Independentment de la geografia, La Bruixa d´Or és coneguda pel seu esperit innovador, per convertir-se en la pionera en vendre loteria online a mitjans dels anys 90´, quan tot just hi havia 500 webs a Espanya. Actualment, el 87% de les seves operacions es duen a terme en línia.

 

La dificultat accelera els estímuls de creativitat


Davant l´homogeneïtat, hem d´innovar, pensar fora de la caixa, diferenciar-nos i assolir objectius inabastables per a les masses. Superar les dificultats ens permet destacar i marcar la diferència. Com podem fomentar la innovació? Pensant, creant i utilitzant els nostres recursos al nostre avantatge, especialment en circumstàncies difícils on la inacció sembla el millor curs d´acció.

El Gran Llibre de la Inspiració de Xavi Gabriel

 

 

Neix un Emprenedor:

Apareix una idea absurda


Després d´haver tirat endavant els primers negocis -uns amb més èxit que altres- em proposo embarcar-me en una idea absurda per a molts: obrir una administració de loteria a la petita localitat de Sort. Arguments no els falten: no és el lloc més propici per posar en marxa aquesta empresa, ja que el nombre d´habitants no garanteix la venda mínima i obligatòria per mantenir l´administració oberta; i dos segles d´història fan que aquest negoci sigui no apte per als emprenedors i visionaris, o, si més no, així ho veu una majoria que creu que després de tants anys ja no es pot inventar res. Però el meu entusiasme no defalleix.

És una etapa dura en què he de prendre decisions i desaprendre a no cometre errors. En definitiva, em veig obligat a obrir camí en un sector gens acostumat a les idees innovadores.

Mantinc també el primer contacte amb la competència i arriben els primers reconeixements. No obstant, descobreixo quina és la millor recompensa: el fruit del treball.

 

Xavi Gabriel, representant de La Bruixa d´Or a la Terra

 

Fundador de La Bruixa d´Or

 

 

Plantejar-se obrir una administració de loteria a un poble de muntanya de no més de 1.000 habitants, mentre que repartits per tot l´Estat hi havia milers de punts de venda, semblava en un primer moment més que una gran empresa, una idea absurda. Així me´l recordaven cada dia aquells que estaven convençuts que era impossible aconseguir que en un lloc tan petit es pogués vendre suficient, ja no per destacar, sinó per fer rendible el negoci. Quina va ser la meva estratègia? No escoltar res del que em deien i centrar-me en allò que de debò m´importava: donar al públic el que esperava. I em vaig dedicar a vendre il·lusió. Gràcies a això, avui hi ha dos punts de venda de loteria a Espanya: la nacional, de la qual es coneixen milers d´administracions, i La Bruixa d´Or, de la qual es desprèn una marca única.

 

Emprendre és també crear allò que el públic està esperant

 

La Bruixa d´Or ven loteria a Xina

 

El públic té unes necessitats, però no sempre les reclama. La missió de l´emprenedor consisteix a descobrir-les i facilitar-les. En aquest procés, la novetat i la creativitat poden ser de gran ajuda però no sempre són els elements buscats pel comprador. La innovació no ha de ser el resultat d´un desig propi, sinó del que intueixes i detectes que el públic necessita per incrementar, complementar o ajudar les seves iniciatives. Has d´entendre què és el que en realitat espera, ja que és l´únic camí per entusiasmar el públic que, en definitiva, és el client.

 

 

El 10 d´agost del 1986 vaig decidir posar en marxa l´Administració de loteria de Sort i no vaig trigar ni dos dies a adonar-me que no seria una tasca fàcil. Els costums i les preferències guiaven el motor d´un comprador inclinat pels compromisos adquirits amb algun dels milers de punts de venda repartits per tota la Península. Si em volia fer un lloc al món de la loteria, només tenia una opció: guanyar-me el client. Així que no vaig tenir més remei que iniciar un dur recorregut que em portaria, setmana rere setmana durant els anys següents, per les comarques veïnes de Vall d´Aran, Alta Ribagorça, Pallars Jussà, Alt Urgell, Cerdanya i Noguera, buscant clientela de poble a poble i de bar a bar. Al cap de cent mil quilòmetres havia aconseguit el meu objectiu: que el client vingués a buscar-me a mi.

 

Floc a floc es cobreix de neu la muntanya més alta, pas a pas s´arriba al final del camí més llarg


Qualsevol detall és com una petita gota de greix: insignificant en aparença, però molt potent si en tens prou i la utilitzes per greixar una gran peça de ferro d´un engranatge.

Tota feina, per dur, arriscada i fins i tot criticada que sigui, cal afrontar-la. Si ets capaç de sobrepassar tots els obstacles i tens prou paciència per acumular un floc rere l´altre, pots moure el que et proposis o, en el pitjor dels casos, escurçar el camí cap a la teva meta.

 

 

En els primers anys de l´administració de loteria, vam haver de fer molts quilòmetres i invertir moltes hores i constància a la nostra feina. Va ser dur, perquè al principi semblava que no repercutia en res. Necessitàvem augmentar el nombre de clients com fos: no podíem limitar-nos als 1.500 habitants de Sort, ja que ni tan sols cobriríem el que Loteries i Apostes de l´Estat (LAE) ens exigia com a mínim per mantenir la llicència. Així que vaig agafar el cotxe i una bona dosi d´enginy i em vaig disposar a recórrer les comarques veïnes i altres zones de la Península. Quan arribava no els oferia qualsevol número, sinó els corresponents als codis postals de Sort, Barcelona i de les zones geogràfiques properes. I als que em preguntaven perquè m´havien de comprar a mi, els animava dient-los: ´Tocarà per què mai no ha tocat´. Amb l´arribada de l´hivern, la ruta es complicava. Per no parlar dels canvis d´itinerari setmanals que havíem de fer per seguretat: no ens podíem arriscar a ser víctimes d´un robatori. Amb el temps, però, les vendes van començar a augmentar.

 

L´èxit és gairebé sempre el resultat de la suma de fracassos


Igual que un esquiador, fins que no acumulis unes quantes caigudes, no aprendràs la tècnica, ni assoliràs els teus objectius. I quan facis una bona operació darrere l´altra, has d´evitar per tots els mitjans pensar que ets el millor, ja que només ho és aquell que no veu com és de bo. Quan un és capaç d´acceptar el fracàs com a aliat i esborrar del diccionari i de Google la paraula impossible, aconsegueix encaminar-se cap a l´èxit.

 

El Marketing Storytelling únic de Xavi Gabriel a La Bruixa d´Or

 

El 23 d´abril del 1990 vaig rebre el primer premi de la meva carrera, el Premi Marketing Winners per a activitats turístiques directes, atorgat per la Generalitat de Catalunya. Precisament una setmana abans d´anar a recollir-lo, se´m va presentar un estudiant que estava preparant la tesina sobre el nostre cas: La Bruixa d´Or. Vaig aprofitar l´ocasió per preguntar-li el significat del concepte de Marketing perquè, per estrany que sembli, no el tenia gaire és clar. Des de feia anys, cada dia ho posava en pràctica al món empresarial, i es podia dir que em sortia força bé, però les teories que es formulaven al voltant d´aquest concepte em resultaven llunyanes i complicades. Tot i l´esforç de l´estudiant, encara avui no entenc l´explicació tècnica que em va donar.

 

Fer fàcil el que és difícil és la definició de Marketing

 

Mentre l´única cosa que fan les teories és complicar les coses, fer Marketing -aplicar-ho- no dista gaire de generar ingressos sense tenir gaire present les despeses.

El Marketing és fàcil per la raó senzilla que no contempla la infraestructura, la comptabilitat i els recursos humans i laborals de l´empresa. En definitiva, tota la sofisticació d´un negoci. El Marketing consisteix a simplificar-ho tot fins al punt que sigui tan fàcil com poder dir: ´Per què en ple estiu no venem gelats amb forma de pilota en un camp de futbol?´.

 

 

Mesos abans d´entrar al negoci de la loteria, vaig haver de fer front a una decisió important. Havia d´escollir entre obrir una oficina dependent de l´organisme de loteries nacional o bé optar per l´autonòmic. Aquest darrer m´oferia millors condicions en matèria de comissions, però analitzant al detall les dues alternatives era evident que la nacional m´oferia més possibilitats de vendre primitives milionàries en comprendre un territori amb cinquanta-quatre províncies, davant de les quatre que integren l´autonòmica. Així que vaig optar per la primera. Al principi no guanyava gaire, però amb el temps, quan van començar a arribar premis importants, el negoci es va anar fent gran. I encara que la comissió seguia sent petita, ara es multiplicava.

 

Tria la millor encara que semblin iguals


En aparença, en totes les coses hi ha igualtat, però només en aparença. I per insignificant que sigui la diferència, amb el temps es pot fer molt notable. En una empresa pot marcar el límit entre un negoci que no funciona i un que es consolida amb resultats positius sense necessitat invertir més del compte; senzillament per haver elegit bé, de manera selectiva. Són massa les vegades que es pot caure en el greu error de triar la millor oferta, el millor sou o la millor comissió. La veritat és que gairebé mai la millor oferta és la que dóna millors resultats, precisament perquè és exagerada. Només et faràs gran si acceptes i valores el que és petit. Si per contra pares massa atenció a allò voluminós, acabaràs sent el més petit de tots els grans.

Llibre ´Res no és Impossible´ de Xavi Gabriel

 

 

51,0 Mill. €
00d 04h 47m 09s
20.000€/mesdurant 30 anys
02d 22h 17m 09s
25,0 Mill. €
01d 04h 47m 09s
11,3 Mill. €
01d 04h 47m 09s
Juga Ja
00d 04h 47m 09s
Juga Ja
06d 17h 17m 10s
Juga Ja
02d 17h 17m 10s
Dil-Div: 10:00 - 14:00
16:30 - 20:00
La Bruixa d'Or
Segueix-nos
Facebook
YouTube
Instagram
Mitjans de pagament
Web 100% segura
Joc responsable
+18
Admón de Loterías nº 1
SED DE MES, S.L.
Av. Generalitat, 13
25560 Sort Lleida
B25532334
Atenció al Client973 62 12 42
-

©2024 LA BRUIXA D’OR - LA BRUJA DE ORO. TOTS ELS DRETS RESERVATS/p>

Els logotips de jocs i loteria utilitzats en domini, són propietat de l'Organisme de Loteries i Apostes de l'Estat (SELAE).

Aquest portal només fa ús d'ells a manera merament identificatiu que facilte l'elecció i selecció de l'apostant.

Inicia sessió amb Facebook o

+18 Autoprohibición Jugar Bien Juego Seguro